Pohon vozu je obstaráván naftovým motorem o objemu 2,5 l, s výkonem 80 kW napojeným na automatickou převodovku. Tento výkon je dostatečný pro univerzální použití. Motor je vybaven filtrem pevných částic (DPF), což snižuje emise, ale může mít nákladnější servis. Moderní motory se bez něj ale už neobejdou. Protože vůz splňuje starší emisní normu EURO4, měli byste si dávat pozor na stále se rozšiřující nízkoemisní zóny. Zejména před cestami do západní Evropy se na aktuální podmínky informujte. Nenapadá nás nic, co byste v zavazadelníku o objemu 9250 l neodvezli.
Motor, převodovka, podvozek
- Typ motoru:
- Naftový
- Objem:
- 2 459 ccm
- Palivo:
- Nafta
- Výkon:
- 80 kW (109 PS)
- Točivý moment:
- 280 Nm
- Maximální rychlost:
- 143 – 147 km/h
- Převodovka:
- Automatická
- Pohon:
- Zadní
- Emisní norma:
- Euro 4
- Řízení emisí:
- filtr pevných částic (DPF)
- Brzdy:
- Přední diskové, zadní diskové
- Rozměr pneu:
- 205/75R16C
Karoserie
- Typ karoserie:
- Bus
- Segment:
- M
- Počet dveří:
- 4
- Počet míst k sezení:
- 2 (max: 9)
Spotřeba
- Kombinovaná:
- 9,5 l/100km
- Město:
- 11 l/100km
- Mimo město:
- 8,7 l/100km
- Objem nádrže:
- 75 l
Rozměry a hmotnost
- Objem kufru:
- 7 500 – 11 000 l
- Délka:
- 5 240 – 5 905 mm
- Šířka:
- 1 993 mm
- Výška:
- 2 415 – 2 705 mm
- Rozvor:
- 3 250 – 3 665 mm
- Hmotnost:
- 1 971 – 2 085 kg
- Zatížení střechy:
- 150 – 300 kg