🎁 Ke každé podepsané smlouvě dárek 2 500 Kč na pohonné hmoty.Vybrat auto
O značce Volvo
Volvo je švédský výrobce nákladních automobilů, autobusů, stavebních strojů či dokonce komponentů do vesmírných lodí. Její automobily si získaly popularity zejména díky všestrannosti, bytelnosti a také fenomenální bezpečnosti posádky. Volvo si svou pověst nejbezpečnějších vozidel na světě stále udržuje. Na operativní leasing se dlouhodobě drží na vrcholu zájmu velké SUV Volvo XC90, střední SUV Volvo XC60 i luxusní limuzína Volvo S90 či univerzální kombi S90 Cross Country.
Akční nabídky pro vás
Přihlaste se k odběru novinek a už vám neuteče žádná akční nabídka.
Díky cookies je používání Driveto.cz uživatelsky mnohem příjemnější. Zároveň nám díky analytickým nástrojům
umožňují zjišťovat a vyhodnocovat, jakým způsobem Driveto.cz používáte a tím zlepšovat jeho kvalitu, obsah a
personalizovat nabídky. Cookies sdílíme s našimi mediálními partnery, kteří nám umožňují zobrazování relevantních
nabídek na stránkách marketingových partnerů a sociálních sítích a díky tomu vám nabídnout to, co vás skutečně zajímá.
Nastavení můžete kdykoliv změnit v nabídce „Nastavení souborů cookies“ v patičce.
Tyto cookies umožňují správnou funkčnost webu. Díky nim si můžete například filtrovat nabídky, přepínat preferenci zobrazení ceny,
registrovat se, přihlašovat, vytvořit poptávku auta. Tyto cookies jsou vždy zapnuté a nepožadujeme váš souhlas s jejich využitím.
V některých případech nám soubory cookies umožňují zapamatovat si vybrané předvolby na stránce.
S těmito cookies si můžete přidat auto do porovnávače nebo zobrazit okno s nedokončenou poptávkou.
Také nám pomáhají sledovat chování zákazníků, což nám umožňuje zlepšovat výkon stránky pro potřeby uživatelů.
K tomu využíváme například nástroj Google Analytics.
Pomáhají nám zobrazovat relevantnější nabídky na službách Google, Facebook, Seznam.cz. LinkedIn, RTB House.
Díky remarketingu se na sociálních službách a nebo vyhledávačích zobrazí relevantní nabídky související s používáním webu.
Umožňuje ukládání informací souvisejících s personalizací, např. sledování, u kterého auta nebyla dokončena poptávka.