🎁 Ke každé podepsané smlouvě dárek 2 500 Kč na pohonné hmoty.Vybrat auto
O značce BMW
Německý výrobce automobilů, motocyklů a motorů. Modro-bílé logo je typickým znakem pro skvěle jezdící a mnohdy bezkonkurenční luxusní automobily. Vzor ve znaku firmy je stylizací bavorské vlajky a znamená symbol výrobce leteckých motorů. BMW patří doslova k symbolů Německa. Vždy na přímo konkurovala s druhou německou značkou luxusní vozů Mercedes. Mezi bestsellery BMW patří dlouhodobě řada 3. Na operativní leasing se drží na špici luxusní řada 5 a řada 4. Oblíbenost na operativní leasing si za poslední roky ale získaly i SUV modely BMW X1, BMW X3 a BMW X5.
Akční nabídky pro vás
Přihlaste se k odběru novinek a už vám neuteče žádná akční nabídka.
Díky cookies je používání Driveto.cz uživatelsky mnohem příjemnější. Zároveň nám díky analytickým nástrojům
umožňují zjišťovat a vyhodnocovat, jakým způsobem Driveto.cz používáte a tím zlepšovat jeho kvalitu, obsah a
personalizovat nabídky. Cookies sdílíme s našimi mediálními partnery, kteří nám umožňují zobrazování relevantních
nabídek na stránkách marketingových partnerů a sociálních sítích a díky tomu vám nabídnout to, co vás skutečně zajímá.
Nastavení můžete kdykoliv změnit v nabídce „Nastavení souborů cookies“ v patičce.
Tyto cookies umožňují správnou funkčnost webu. Díky nim si můžete například filtrovat nabídky, přepínat preferenci zobrazení ceny,
registrovat se, přihlašovat, vytvořit poptávku auta. Tyto cookies jsou vždy zapnuté a nepožadujeme váš souhlas s jejich využitím.
V některých případech nám soubory cookies umožňují zapamatovat si vybrané předvolby na stránce.
S těmito cookies si můžete přidat auto do porovnávače nebo zobrazit okno s nedokončenou poptávkou.
Také nám pomáhají sledovat chování zákazníků, což nám umožňuje zlepšovat výkon stránky pro potřeby uživatelů.
K tomu využíváme například nástroj Google Analytics.
Pomáhají nám zobrazovat relevantnější nabídky na službách Google, Facebook, Seznam.cz. LinkedIn, RTB House.
Díky remarketingu se na sociálních službách a nebo vyhledávačích zobrazí relevantní nabídky související s používáním webu.
Umožňuje ukládání informací souvisejících s personalizací, např. sledování, u kterého auta nebyla dokončena poptávka.