Pohon vozu je obstaráván naftovým motorem s objemem 2,1 l a výkonem 110 kW napojeným na automatickou 5stupňovou převodovku. Má tak dostatek síly pro všechny. Motor je vybaven filtrem pevných částic (DPF), což snižuje emise, ale může mít nákladnější servis. Moderní motory se bez něj ale už neobejdou. Vůz splňuje emisní normu EURO4. Především při cestách do zahraničí si dejte pozor na emisní zóny. Řada evropských měst těmto autům omezuje vjezd. Nenapadá nás nic, co byste v zavazadelníku o objemu 10500 l neodvezli.
Motor, převodovka, podvozek
- Typ motoru:
- Naftový
- Objem:
- 2 148 ccm
- Palivo:
- Nafta
- Výkon:
- 110 kW (150 PS)
- Točivý moment:
- 330 Nm
- Převodovka:
- Automatická, robotizovaná (5 stupňů)
- Pohon:
- Zadní
- Emisní norma:
- Euro 4
- Řízení emisí:
- filtr pevných částic (DPF)
- Brzdy:
- přední diskové, zadní diskové
- Rozměr pneu:
- 235/65R16C
Karoserie
- Typ karoserie:
- Bus
- Segment:
- F
- Počet dveří:
- 4
- Počet míst k sezení:
- 2 (max: 9)
Spotřeba
- Kombinovaná:
- 10,4 l/100km
- Město:
- 13,9 l/100km
- Mimo město:
- 8,3 l/100km
- Objem nádrže:
- 75 l
Rozměry a hmotnost
- Objem kufru:
- 10 500 l
- Délka:
- 5 910 mm
- Šířka:
- 1 993 mm
- Výška:
- 2 720 mm
- Rozvor:
- 3 665 mm
- Hmotnost:
- 2 140 kg
- Zatížení střechy:
- 150 kg